wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Oprogramowanie InsERT » Sprzedaż » InsERT Subiekt nexo PRO 3 stanowiska
InsERT Subiekt nexo PRO 3 stanowiska

InsERT Subiekt nexo PRO 3 stanowiska

InsERT

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Kod producenta:SNP3LE

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Nie dotyczy

Linia produktów:nexo PRO

Cena: 1 476,00 zł

Cena katalogowa: 2 458,77 zł

Oszczędzasz: 982,77 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kup przez Allegro

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Rozszerzenia
  • Minimalne wymagania systemowe
  • Do pobrania (1)

InsERT Subiekt nexo PRO

3 stanowiska, dożywotnia licencja. Wersja elektroniczna - klucz wraz z linkiem do pobrania programu ze strony producenta.
GRATIS: 3 miesięczny abonament na ulepszenia oraz 3 miesięczna opieka telekonsultanta

 

O programie:

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.

Subiekt nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo PRO (pełna księgowość).

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
  • możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj;
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.

Integracja programu z vendero oraz Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta nexo PRO mogą być sprzedawane w w internecie – zarówno w sklepie internetowym (vendero), jak i na aukcjach (Sello).

Rozszerzenia funkcjonalne

alt
niebieski PLUS dla InsERT GT
[sprzedaż z dowolnych dostaw, blokowanie towaru, zwroty do wydań zewnętrznych, zwroty do przyjęć zewnętrznych, rozszerzone pola własne, własne wzorce wydruku]

Specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych do programów z linii InsERT GT, stworzony z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.

Więcej informacji o niebieskim plusie dla InsERT GT

alt
zielony PLUS dla InsERT GT
[dynamiczne wyliczanie masy i objętości towarów, definiowalne pola własne, flagi własne, sprawozdania finansowe, biblioteki dokumentów]

Drugi pakiet rozszerzeń, dzięki którym programy z linii InsERT GT zyskują nową, rozbudowaną funkcjonalność.

Więcej informacji o zielonym plusie dla InsERT GT

alt
czerwony PLUS dla InsERT GT
[homebanking, zbiorcze wysyłanie faktur e-mailem, pola własne (słownik, polecenie SQL), flagi własne]

Kolejne z serii rozszerzeń rozbudowujących funkcjonalność systemów z linii InsERT GT.

Więcej informacji o czerwonym plusie dla InsERT GT

altSfera dla Subiekta GT

Specjalny dodatek stworzony z myślą o użytkownikach, którym zależy na rozbudowie funkcjonalności Subiekta GT. Umożliwia tworzenie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych mechanizmów Subiekta GT.

Więcej informacji o Sferze dla Subiekta GT

Sprzedaż detaliczna i mobilna

alt
Subiekt Sprint
[obsługa ekranów dotykowych, drukarek fiskalnych, wag, czytników, płatność gotówką, kartą, bonem, zarządzanie sklepem]

System szybkiej sprzedaży detalicznej, zintegrowany z Subiektem GT. Pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Zapewnia szybką obsługę klientów i sprawne zarządzanie sklepem.

Więcej informacji o Subiekcie Sprint

Sprzedaż internetowa

alt
Sello
[aukcje internetowe, Alegro, eBay, towary, szablony aukcji, obsługa transakcji, poczta elektroniczna, obsługa płatności, automatyczna wiadomości i komentarze, internetowe strony transakcji]

Wszechstronne narzędzie wspomagające sprzedaż w serwisach aukcyjnych. Program wspiera sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Współpracuje z Subiektem GT.

Więcej informacji o Sello

Roszeszerzenia licencyjne

Rozszerzenia stanowiskowe

Licencja programu Subiekt GT pozwala pracować na trzech stanowiskach. Istnieje jednak możliwość zakupu rozszerzeń bez konieczności kupowania oddzielnej licencji. Jeżeli na przykład firma posiada dziewięć stanowisk, może nabyć pakiet podstawowy oraz dwa rozszerzenia (każde na trzy stanowiska).

Więcej informacji

Licencja na pracę zdalną/oddziałową

Firma, która używa zdalnie stanowisk w oddziałach, może zaopatrzyć się w specjalne licencje oddziałowe, uprawniające do użytkowania stanowisk Subiekta GT, bez konieczności zakupu pełnego pakietu programu dla każdego oddziału.

Więcej informacji

Rozszerzenia partnerskie

Prezentujemy Państwu katalog rozwiązań partnerskich, czyli programów, tworzonych przez partnerów Insertu, które rozszerzają funkcjonalność naszych systemów.

Minimalne wymagania systemowe

  • komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
  • 4GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2, 2012, 2014, 2016 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu