wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Pomoc
Kontakt
  • Dane firmy
    MAAD Sp. z o.o.
    79 2130 0004 2001 0425 6210 0001
    NIP: 5342373416
  • E-mail:bok@icpc.pl
  • Telefon604697904
  • Gadu Gadu556452
    13412378
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Chmura tagów

Pomoc

Jak mam kupować? - Nawigacja po sklepie

Sklep jest zorganizowany w taki sposób, aby poruszanie się w nim nie nastręczało problemów . Każdy produkt posiada opis, informacje o producencie, gwarancji oraz informacje dodatkowe, jeśli takie posiadamy.

Ważne: przeczytaj Regulamin sklepu. Dowiesz się w nim o zasadach zakupów.

Jeśli masz wątpliwości - skontaktuj się z nami. Twoje uwagi są dla nas ważne.
 


 

 

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
  2. Jak mam potwierdzić zamówienie?
  3. W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
  4. W jaki sposób zostanie dostarczony zamówiony przeze mnie towar?
  5. Koszty przesyłek.
  6. Jak długo będę czekał na zamówiony produkt?
  7. Towar nie działa. Jak mogę zareklamować otrzymany produkt?
  8. Rozmyśliłem się. Czy mogę zwrócić otrzymany towar?
  9. Paczka jest zniszczona. Co teraz?
  10. Jak działa funkcja PRZECHOWALNIA?
  11. Jak zapakowany jest towar do wysyłki?
  12. Czy zakupy w sklepie www.icpc.pl są bezpieczne?

 

 

 

 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najprostszym sposobem jest poprawne i zgodne ze stanem faktycznym wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na odpowiednich stronach sklepu. Ważne jest (dla oszczędności czasu i uniknięcia pomyłek) dokładne i bezbłędne wypełnienie formularza . W naszych formularzach wymagamy wyłącznie informacji niezbędnych do realizacji Twojego zamówienia. Twoich danych nie przekazujemy nikomu, a są one nam potrzebne wyłącznie do realizacji zamówienia.

Kiedy już wybrałeś produkt, który Cię interesuje, możesz również złożyć swoje zamówienia, po prostu wysyłając e-maila na nasz adres sklep@icpc.pl

Pamiętaj, że niedokładnie wypełniony formularz albo niejasno sformułowane zamówienie może przedłużyć realizację Twojego zamówienia. Pamiętaj o podaniu danych nabywcy, zamawianego produktu i zwrotnych danych kontaktowych.

 

 

Jak mam potwierdzić zamówienie?

Dla ważności zamówienia, przy potwierdzeniu przez nasz sklep przyjęcia zamówienia do realizacji, zostaniesz w mailu poproszony o kliknięcie na podany link. Będzie to dla nas potwierdzenie Twojego zamówienia.
W przypadku zamówienia składanego inną drogą niż poprzez formularz zamówienia również prosimy o jego potwierdzenie. Dla ułatwienia kontaktu, w niektórych przypadkach będziemy prosili o podanie numeru telefonu kontaktowego.

 

Nasze potwierdzenie da Ci szansę i możliwość sprawdzenie produktów, które zamówiłeś, ich ceny oraz kosztów wysyłki.

 

 

W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?

Znaczny procent klientów sklepów internetowych posiada już swoje konto w banku z dostępem internetowym. Tak też możesz dokonać płatności za wybrany przez Ciebie produkt. Płatności możesz dokonać oczywiście również zwykłym przelewem z konta lub zwyczajnym przekazem pocztowym. Wtedy niestety czas wysyłki oraz dostawy wydłuży się.

Coraz popularniejszą metodą jest wykorzystywanie specjalnych systemów płatności on-line. U nas też masz taką możliwość. Współpracujemy z portalem www.payu.pl Pamiętaj jest to bezpieczna i jedna z najszybszych form realizacji Twojego zamówienia.

 

 

W jaki sposób zostanie dostarczony zamówiony przeze mnie towar?

Dajemy Ci kilka sposobów dostawy towaru. Możesz zamówić wysyłkę Pocztą Polską albo skorzystać z przesyłki dokonywanej za pośrednictwem kuriera. W takim przypadku towar jest wysłany za pośrednictwem firm takich jak DHL, DPD, UPS.

 

Koszty przesyłek:

Poczta Polska - cennik ustalany na podstawie kosztów pakowania i wysyłki, każdorazowo podany przy zamówieniu

 

Kurier - cennik zależny od wielkości, wagi przesyłki oraz kosztów pakowania, nasza cena minimalna została uwzględniona w sklepie w formularzu zamówienia

 

Koszty oraz warunki dostawy poza granice Polski ustalane są indywidualnie na podstawie ogólnego cennika przewoźników.

 

 

Jak długo będę czekał na zamówiony produkt?

Naszym celem jest, aby produkty oferowane przez nas były dostępne z magazynu. Jeśli produkt zamówiony przez Ciebie ma taką właśnie klauzulę („towar dostępny, ...”) to wysyłka następuje na w podanym przy towarze terminie (z reguły na drugi dzień roboczy) po otrzymaniu wpływu na konto lub wyborze odbioru osobistego towaru.

 

Jeśli wybrałeś produkt, którego obecnie nie ma w magazynie („na zamówienie, ...”) to do czasu wysyłki musisz dodać czas dostawy towaru do naszego magazynu. Normalnie jest to 48 godzin, ale czasami trzeba się liczyć z dłuższym czasem dostawy (w przypadku produktów nietypowych lub na zamówienie).

 

Czasami może się zdarzyć, że wybierzesz kilka produktów. W takim przypadku całość zamówienia wysyłamy po jego skompletowaniu. No chyba, że będziesz sobie życzył inaczej (wysyłki częściowe). Niestety w takim przypadku musisz się liczyć z wyższymi kosztami dostawy.

 

Staramy się, abyś był na bieżąco informowany o stanie Twojego zamówienia. Zaglądaj do swojej skrzynki mailowej - znajdziesz tam informacje, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienia.

 

Tak jak każdy, my też wyjeżdżamy na wakacje - czasami zdarzy się więc, że w sklepie będzie informacja o takiej przerwie.

Standardowa dostawa trwa w przypadku Poczty Polskiej 3 do 7 dni, natomiast w przypadku kuriera dostawa realizowana jest na drugi dzień roboczy od wysyłki. Mimo starannego doboru firm współpracujących, nie możemy brać odpowiedzialności za realny czas dostawy ani za ewentualne opóźnienia i straty wynikające z działań firm trzecich.

 

 

Towar nie działa. Jak mogę reklamować otrzymany produkt?

Współpracujemy z firmami, które rygorystycznie trzymają się warunków jakości oferowanych produktów. Ale może się zdarzyć, że jakiś produkt ma wadę fabryczną. Oczywiście możesz wtedy skorzystać z prawa do złożenia reklamacji. W przypadku produktów, które nie posiadają gwarancji zewnętrzenj (tj. producenta lub dystrybutora) to gwarancja jest realizowana za pośrednictwem naszego sklepu, a okres gwarancji jest różny i każdorazowo podany w opisie przedmiotu. Pamiętaj tylko o tym, aby napisać formalną, pisemna reklamację z opisem objawów nieprawidłowości w działaniu i wysłaniu jej wraz z towarem na nasza adres.

 

 

Rozmyśliłem się. Czy mogę zwrócić otrzymany towar?

Oczywiście. Zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów....” masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru, bez podania przyczyny. Pamiętaj tylko, że powinieneś w takim przypadku wysłać (na własny koszt) produkt, z którego zakupu rezygnujesz. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może być użytkowany w czasie od zakupu do chwili zwrotu. Po otrzymaniu takiej pisemnej deklaracji zwrotu towaru oraz samego towaru, w ciągu 14 dni zwracamy przelewem pieniądze.

 

Jeśli już po złożeniu zamówienia a przed jego wysyłką zrezygnujesz ze złożonego zamówienia - masz do tego prawo! W takim przypadku prosimy Cię o potwierdzenie swojej rezygnacji w formie pisemnej.

 

 

Paczka jest zniszczona. Co teraz?

Dla bezpieczeństwa od razu spisz protokół z kurierem. Jest to jedyna podstawa do uznania reklamacji za ewentualnie uszkodzony towar podczas przesyłki.

 

 

Jak działa funkcja PRZECHOWALNIA?

Produkty dodane do koszyka, których kupna nie zrealizowałeś, mogą zostać w Twojej przechowalni. Będą tam tak długo, jak długo nie wyczyścisz plików cookie lub historii Twoich działań w internecie. Będziesz mógł do nich wrócić, jak już zdecydujesz się, że u nas znalazłeś najlepszy produkt!

 

 

Jak zapakowany jest towar do wysyłki?

Staramy się, aby zakupiony przez Ciebie produkt bezpiecznie przebył drogę z magazynu firmy do miejsca użytkowania. Poza z reguły własnym opakowaniem towar owijamy folią bąbelkową, wypełniamy karton w celu zabezpieczenia towaru w trakcie transportu, a następnie cały karton oklejamy taśmą. Drobne przesyłki wysyłamy w kopertach bąbelkowych lub foliopakach.

 

 

Czy zakupy w sklepie www.icpc.pl są bezpieczne?

Sami często jesteśmy klientami sklepów internetowych - wiemy więc, że jest to ważny element całego obiegu handlowego w internecie. Współpracujemy z bezpiecznymi serwisami payu.pl, paypal.com a jako oprogramowanie wykorzystujemy sklep sote (patrz: www.shopgold.pl). To pewni i sprawdzeni partnerzy w e-handlu.

Więcej o polityce bezpieczeństwa znajdziesz w oddzielnym okienku na stronie głównej sklepu.

 

Uwaga! Jeżeli masz uwagi do naszego sklepu - tak co do jego funkcjonowania, czy asortymentu skontaktuj się z nami. Twoje uwagi są dla nas ważne.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl