Strona główna » Oprogramowanie InsERT » CRM » InsERT Gestor nexo 1 stanowisko
  • MAAD Sp. z o.o.
    NIP: PL5342373416
  • E-mail:bok@icpc.pl
  • Telefon604697904
  • Gadu Gadu13412378
    556452
  • Godziny działania sklepu24h / 7 dni w tygodniu realizacja zamówień: codziennie 8.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
InsERT Gestor nexo 1 stanowisko

InsERT Gestor nexo 1 stanowisko

InsERT

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Kod producenta:GEN1LE

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Nie dotyczy

Linia produktów:nexo

Cena: 379,00 zł / szt.

( 379,00 zł / szt.)

Cena katalogowa: 559,65 zł

Oszczędzasz: 32%

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

Kup przez Allegro

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Rozszerzenia
  • Minimalne wymagania systemowe
  • Do pobrania (2)

InsERT Gestor nexo

1 stanowisko, dożywotnia licencja. Wersja elektroniczna - klucz wraz z linkiem do pobrania programu ze strony producenta.
GRATIS: 3 miesięczny abonament na ulepszenia oraz 3 miesięczna opieka telekonsultanta

 

O programie:

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
  • rejestr czynności przetwarzania.

Sprzedaż detaliczna i mobilna

alt
Subiekt Sprint 2
[obsługa ekranów dotykowych, drukarek fiskalnych, wag, czytników, płatność gotówką, kartą, bonem, zarządzanie sklepem]

System szybkiej sprzedaży detalicznej, zintegrowany z Subiektem GT. Pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Zapewnia szybką obsługę klientów i sprawne zarządzanie sklepem.

Więcej informacji o Subiekcie Sprint 2

 

Sklep i witryna internetowa

alt
Vendero
[Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW]

vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW.

Więcej informacji o Vendero

Sprzedaż internetowa

alt
Sello
[aukcje internetowe, Alegro, eBay, towary, szablony aukcji, obsługa transakcji, poczta elektroniczna, obsługa płatności, automatyczna wiadomości i komentarze, internetowe strony transakcji]

Wszechstronne narzędzie wspomagające sprzedaż w serwisach aukcyjnych. Program wspiera sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Współpracuje z Subiektem GT.

Więcej informacji o Sello

Roszeszerzenia licencyjne

Rozszerzenia stanowiskowe

Licencja podstawowa do programu Gestor nexo jest dostępna w wersji na jedno lub trzy stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzeń na kolejne stanowiska bez konieczności kupowania oddzielnej licencji.

Rozszerzenie wpływa na cenę e-Abonamentu, jednak podwyższona opłata związana z dodatkowymi stanowiskami zostanie uwzględniona dopiero za kolejny okres obowiązywania e-Abonamentu (nie w trakcie trwającego aktualnie e-Abonamentu).

Więcej informacji

 

Minimalne wymagania systemowe

  • komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
  • 4GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2, 2012, 2014, 2016 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.
Pozostałe produkty z kategorii
InsERT Gestor GT

InsERT Gestor GT

579,00 zł / szt.
szt.Do koszyka
InsERT Gestor nexo PRO 3 stanowiska
szt.Do koszyka
InsERT Gestor nexo PRO 1 stanowisko
szt.Do koszyka

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 10,00 zł

Minimalna wartość zamówienia o jakiej będzie można zrealizowac kupon rabatowy to: 200,00 zł
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ